Bildupdate!

Jag vet! Det var lääängesedan jag bloggade sist! Här kommer iafl en liten bildupdate över vad jag pysslat med det senaste! Ha det bra kära vänner och om inte annat så GLAD PÅSK!!


Sushi på terassen med kära Camilla! MYS!


Camillas nyinköpta farligt snygga skor från Skorett


Sedan var det ax för syster yster och hennes klass att redovisa sin musical, Grease, åh, den rocka fett!!







Sedan kom våren äntligen till Göteborg och vad är då bättre än att strosa runt i godavänners sällskap!?


Jag å kära Lill-Lisa



Har man inte vanligt påskris-ris får annat ris träda in, min tolkning av påskriset blev såhär..- tror jag ska investera i några grenar, men vi får se..:)


Sedan ville Natta va händig vilket resulterae i upphängning av tavlor och lite omflyttning av prylar!





Min fina "friends-tavla" gillar den sååå!



En tur till Ullared blev det även, där detta linne inhandlades, me liike it!




Även denna fina taklampa inhandlades på Ullared, frågan e bara hur jag ska få upp den, 4 meter i tak är inte alltid bara positivt kan jag lova ;)


Sist men inte minst, eller jofaktiskt inhandlades 2 söta påskägg till mammi och Gabbi! Innehållet avslöjar jag dock inte, lesen sis!

Ha en trevlig kväll, nu ska jag skicka lite mail och annat tråkigt å sen avsluta kvällen med film i form av Marley and me!

Puss å Kram skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0