Helgens örn-bravader!

Hejhopp!! Här kommer lite uppdateringar om va helgen bjöd på:

Fredag: Mysmiddag hos Elin med god mat och gott sällskap!

Lördag: Heldagsdate med örnarna, vi hae lyxen att transporteras med bil, vi ställde in styret mot HOVÅS där vi hängde hela dagen och brände det ena och andra, både korven, brödet och våra näsor!

På kvällen va det förfest hos Essa, även det mysigt, tyvärr ses vi allt för sällan men det är sånt mna får acceptera och leva med!

Söndag: Städa lite, träna (gooood natta) me mina bästa träningsbuddies Malin och Anna, bäsa helgavsluet man kan tänka (nästan då, för prciken över i:et hae ju varit om Henkisbabe va här!) med lyxmiddag i sällskap av Oscar å Sanna. et blev chicken korma, glass å hallon, MASSOR av godis, (tur att jag skippa mitt tilltänkta godisförbud, hur tänkte jag egentligen???) och Filip och  Fredrik inrattade på TV;n!

Idag har dagen mestadels ägnats åt plugg, och så kör såklart, det e ju Måndag!

Saknar min babyboobo och längtar så tills du kommer hem, Dock är jag så himla glad för alla underbara människor här hemma som fyller min tid me lycka, och att solen lyckas skina med sin närvaro, en lycklig Natta säger härmed tack och adjö för denna gången, men snart på återseene, det lovar jag!










ps. Jag saknar såklart även mina fina tjejer Åse å Marija som varit borta alldeles förlänge nu mne jag har lärt mig att tiden går fort och tur e väl det!!

PUSSS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ar en rejalt god glass du har hittat dar :) haha! saknar dig tjejen, ser pa bloggen att du verkar ha det HUR bra som helst, och blir bara snyggare och snyggare for varje dag som gar! Och vilket tokgott vader ni verkar ha!

Snart snart kommer jag hem den 12 maj landar jag pa landvetter, sa knappt tre veckor! Ska bli sa superksont att komma hem, och annu battre att det ar sommar samtidigt! Och ar grymt nyfiken pa lagenheten din!

Ha det toppen, ta hand om dig sa snyns vi SNART! PUSSS!

2009-04-22 @ 18:25:22
Postat av: Anonym

// Ase! ;)

2009-04-22 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0