Hello my girlfriend

Hi hjärtat.

Tänk att du är min och jag är din. Inte illa eller hur. Jag är ialla fall väldigt lycklig med dig. Vilka fina bilder du hade lagt upp. Jag måste säga att även om våren har kommit till Götet så såg det väldigt kallt ut. Idag hade vi en underbar dag och jag var utomhus i bara en t-shirt och ett par chinos. NICE!!! Jag har även klippt mig idag. Det blev med en maskinklippning och inte en sax klippning. Jag är mkt nöjd, väldigt skönt att bli av med vintermössan. 

ÄLSKAR DIG!!

Din för alltid Henrik

Andrie, Jag och Mark.... jag är sjukt snygg he he grrrr..rr
Business School - Andrie, Jag och Mark. Shit vad jag är snygg.... grrrrrr..rr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0