Idag har vi...

Jag å Cam har haft den slappaste dagen ever, nästan slappare än en febrig sjukdag brukar vara. Kanske en vanlig dag för Cami, vad vet jag, himla skön iafl!

Camilla har spenderat dagen i soffan å kollat på sex and the city, i 8 timmar!!!  Även jag har gjort detta flitigt men har även, hör och häpna, inte, bäddat med nya lakan och lagat paj. Bra natta, aktiv dag. Oh, ja!

Nu är "lovet" slut och imorgon planeras grupparbete och föreläsning. Har redan nu planerat dagens outfit, men den får ni se imonrgon.

Haft en grymt mysig helg i Camillas o co. sällskap. Längtar så tills jag har en permanent sambo, och inte vem som helst, utan min underbara Henrik! je t´aimes!

Pusss


Goaste brudarna i NY!

Kommentarer
Postat av: cam

du & jag är dom goaste brudarna i götet!

2009-04-14 @ 10:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0