Onsdag 22 april, Göteborg, Sverige

Hej Hopp pilli ...!!

Idag har jag gjort mkt, och såhär i efterhand käns det som en mkt bra dag! Dagen började med möte med vår programmsamordnare kl 8 (jaaa, helt sinnes, galet tidigt!!!). Ett bra möte med en trött natta. Efter detta pallrade jag mig hem igen för att plugga lite, istället för att konka runt på den tunga psykologiboken  valde jag att konka mig själv hem där jag läste den! Alltid lika intressant den där Smith, åh jag gillar verkligen psykologi.

Sedan åt jag ätsoppelunch här hemma för att efter det bege mig till skolan. Föreläsning med vår älskade thomas om tester mm. MKT bra, kan inte bli annat med den läraren!

Ingen ro, ingen vila... efter skolan skyndade jag mig till H&M fast besluten om att köpa en blå kavaj jag spanat in. Gissa om jag blev gla när jag hittade ett ex av den, i min storlek, och på REA! Im in heaven, tänk vad lite shopping kan göra en glad! Förutom den blå kavajen slank även ett par balla örhängen med och lite godis. H&M hade clubdag så jag ( och resten av Sverige) fick ytterligare 10 % rabatt, nice!

Efter min snabbvisit på HM var det så dax för träningspremiär, jag har idag för första gången satt min fot i en yogasal, och gud, har upptäckt muskler jag inte trodde existerae och dessutom tränat dessa, kul! Tack Malin å Anna att ni drog med mig! Hemma lagades det sedan pannkakor å en skypdate senare sitter jag nu här!

Imorgon väntas HR-frukostmöte på Palace och ännu mer träning, cyckel-krafttag... hoppas jag kan stå när jag vaknar:P

Nu ska jag varva ner med lite tv-tittande sen blir det tidigt sänggående.

Innan jag säger godnatt vill jag dock påminna oss alla om att Henke-babe snart kommer hem, den 14 e står iafl en gla å kär tjej på Landvetter å kramar ihjäl den bästa killen i Världen, längtar såå! Hoppas tiden flyyyger fram!

PUSS & GONATT MINA KÄRA!

ps: Ni trode väl inte jag skulle hemlighålla mitt inköp, isfl trode ni fel, här kommer min nya blå kavaj och örhängena förståss!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0