TORSDAG!!

tjillevippen!!

Sol, sol, sol, finns det något bättre? Tror knappast det!  Å gratis e den med, se där pappa, det FINNS saker som är gratis i denna värld även om de är få!!

Något annat som gör mig gla såhär i vårtid är alla söta par som strosar gatorna upp och ned hand i hand, det påminner mig om vad fin och skön kärleken är. Att det finns någon speciell för ALLA.

Ok.. nog med dessa tankar.

agen har ju bjudit på så mkt mer än sol. HR-möte om konflikthantering, solning på terassen, plugg och kårmöte. En ok uppladdningsdag inför helgen. Imorgon väntar ÖRN-middag med en touch av emilsborg (ett annat gäng i klassen där merparten bor i studentbostashuset Emilsborg).  et ska bli kul. Innan dess hoppas jag dock på lite shopping nu när det är löning och allt. Jag har spanat in en tunika och ett par sandalen bland annat så vi får väl se va jag kommer hem med. Spännande!!

Nu ska jag å Henkis snart skypa, mys. Här kommer dagens reflektion:

Samma temperatur i Atlanta och Göteborg. inte var dag (tyvärr) behöver väl inte tillägga att det var mitt på ljusa dagen här och morgon i Altanta, men sånt e väl ovesäntligt... eller!? (just nu står termometern i Atlanta på 26.. inte ok!!)



PUSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0