30 timmar kvar till LAS VEGAS!!!!

Hej min baby,

Det är klart att jag kan visa mina trendiga och ungdomliga  skor. Här är en bild på mina babysar i USA. Från vänstra hörnet. 

Niceiga sommar skor (Londo), 
Ännu ett par niceiga sommarskor (Barcelona)
klassiska seglarskor (USA)
snabba löparskor (outlet Atlanta, 160 kr ett fynd)
Ett par goa och stiliga causal skor
Fräscha, stilrena, mycket trendiga, rentav brud magnet, nyinköpta (Soho, NYC, USA)
Ett par fiiiinskor
Ett par nyinköpta goa loafers som är sjukt lätta och väligt stilrena.






Ses imorgon mitt hjärta.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Hej, Väldigt fina skor. Du måste ha en oerhört bra smak för kläder. Imponerad

2009-03-11 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0